شهرستان بن آماده بازگشایی مدارس است

بن(پانا) - حجت الله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن از اعلام آمادگی آموزش و پرورش این شهرستان برای بازگشایی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان بن آماده بازگشایی مدارس است

حجت الله نادری با اشاره به اهمیت مسئله تعلیم و تربیت در انسان، بحث تعلیم دانش آموزان و تربیت اسلامی آنان را یکی از مسئولیت های مهم اداره آموزش و پرورش دانست و اداره آموزش و پرورش شهرستان بن را در حوزه های علمی و فرهنگی در جایگاه مناسبی در سطح استان معرفی کرد.

وی با بیان این نکته که با همه گیری ویروس کرونا در سال۱۳۹۸ اثرات مخربی در وضعیت اقتصادی،اجتماعی و سیاسی افراد گذاشته شداز فرصت یادگیری در فضای مجازی به عنوان یک جایگزین آموزشی یادآوری کرد . او با خاطرنشان کردن فداکاری معلمان در آموزش دانش آموزان آنان را همپا با فعالیت کادر درمان دانست.

نادری در ادامه به مسئله بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت:در زمان خزان طبیعت ما شروع بهار تعلیم و تربیت را شاهد هستیم و متوجه بانشاط شدن جامعه در این زمان می‌شویم چرا که چهارده میلیون دانش آموز برای ورود به مدارس در کل کشور آماده می‌شوند.

وی در ادامه افزود اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز با فعالیت هایی چون:تعمیرات مدارس،بروز سازی امکانات مدارس ،ثبت نام دانش آموزان و تهیه کتب آنها برای ماه مهر آماده می‌شود.

نادری به عنوان توصیه ای به نوجوانان گفت: قدر نوجوانی خود را بدانند و تلاش کنند آینده خوبی برای خود رقم زده و در طول زندگی همواره دارای برنامه و سبک زندگی صحیح باشند.

خبرنگار خبرگزاری پانا:نازنین زهرا حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار