شورای اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد

هرمزگان (پانا) - پیش از ظهر امروز شورای اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان به ریاست محمود غیبی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای اداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد

محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در این نشست با قرائت آیه ۱۴ سوره مبارکه علق ( أَ لَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرى‌) از همکاران خواست تا همواره در انجام کارها خداوند را شاهد و ناظر بر کار خود دیده تا هیچگاه خسته و بی انگیزه نشوند.

وی همچنین بر نظم در انجام کارها تاکید کرد و گفت: همه ما بایستی به مسئولیتی که به ما محول شده تعهد داشته باشیم، چرا که مسئولیت حقی است بر گردن ما که باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اهمیت نماز و اقامه نماز جماعت در ادارات و مدارس گفت: وقت نماز هیچ کاری نباید غیر از اقامه نماز انجام شود و در مدارس زنگ نماز در برنامه هفتگی گنجانده شود و یک زنگ فقط به نماز اختصاص داده شود.

غیبی در خصوص اختصاص یک زنگ برای اقامه نماز در مدارس تصریح کرد: در مدارس اگر ۵ دقیقه از هر زنگ کم شود زنگ نماز به راحتی در برنامه هفتگی گنجانده می شود و دانش آموزان و معلمان میتوانند با آسودگی خاطر نماز را بصورت جماعت برگزار نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد: جلسات شورای اداری معاونت پرورشی هر هفته شنبه با هدف ایجاد تعامل بیشتر بین همکاران این حوزه، بررسی چالشها و ارائه راهکارها در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش بر قدردانی و تشویق دانش آموزان حائز رتبه کشوری تاکید کرد و از روابط عمومی اداره کل، رسانه ها خصوصا خبرگزاری پانا بخاطر انعکاس اخبار حوزه پرورشی بویژه اخبار دانش آموزان تلاشگر حائز رتبه کشوری تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار