معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ کرج :

دو عنصر تشکیل‌دهنده تشکیلات فرهنگی، انسان و برنامه است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه ۳ کرج عنوان کرد دو عنصر تشکیل‌دهنده تشکیلات فرهنگی،  انسان و برنامه است که تشکیلات محل انسانسازی‌ و کادرسازی است که یک ماموریت خاص در مورد عنصر انسان دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دو عنصر تشکیل‌دهنده تشکیلات فرهنگی، انسان و برنامه است

نشست هم اندیشی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با مدیران و معاونین پرورشی مدارس(قطب ۲) در راستای پیشبرد اهداف تربیتی مطابق با سند تحول بنیادین و با حضور سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در دبیرستان متوسطه اول فرزانگان سه ناحیه ۳ کرج برگزار شد.

سعید رضاپور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، انسان و برنامه را دو عنصر تشکیل تشکیلات فرهنگی دانست و افزود: تشکیلات محل انسان سازی و کادرسازی است و یک ماموریت خاص دارد.

وی اضافه کرد: در خصوص عنصر انسان شناسایی، جذب، تثبیت، ساماندهی، به کارگیری و رشد انسان مد نظر است و در خصوص عنصر برنامه هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اصلاح برنامه مدنظر خواهد بود.

رضاپور گفت: نظارت صحیح و اثرگذار بر چگونگی عملکرد و فعالیت‌های مدارس، هم اندیشی و هم افزایی و تبادل تجربیات در حوزه تربیتی و حوزه سلامت و تندرستی، عدم عملکرد جزیره ای مدارس و پیاده کردن هدفمند و بومی شده طرح ها و برنامه ها از اهداف قطب بندی مدارس در حوزه پرورشی است.

در ادامه کارشناس مسئولان هر حوزه برنامه های سه ماهه خود را مطرح کردند و به سوالات مدیران و معاونین پاسخ دادند.

دانش آموز خبرنگار : امیر‌مهدی رهنما

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار