واکنش ‌معاون رئیس‌جمهوری به برداشت‌ اشتباه رسانه‌ها درباره دانشگاه‌های تک‌جنسیتی

تهران (پانا) - معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری به تیتر و برداشت نادرست برخی رسانه‌ها از سخنانش در پاسخ به دغدغه دانشگاهیان استان قم درباره اقدام ناصواب دولت سابق در کاهش سطح دانشگاه حضرت معصومه به دانشکده، و ادغام برخی دانشگاه‌ها مثل دانشگاه نرجس رفسنجان واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش ‌معاون رئیس‌جمهوری به برداشت‌ اشتباه رسانه‌ها درباره دانشگاه‌های تک‌جنسیتی

گفتنی است روز شنبه، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری که به مناسبت هفته دولت برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و دیدار با گروه‌های مختلف به قم سفر کرده بود در جمع دانشگاهیان حضور یافت و به پرسش‌های آنان پاسخ گفت.

سید‌محمد حسینی در این رابطه توئیتی با متن زیر منتشر کرد:

«در نشست با دانشگاهیان قم موضوع حمایت از دانشگاه خواهران حضرت معصومه و دانشکده نرجس مطرح شد و اینکه قبل از دولت روحانی گفته می‌شد در دیگر استان‌ها هم می‌توان دانشگاه خواهران داشت اما دولت یازدهم همین چند مورد را هم بر نتابید! حال این سخن را بعضی به تیتری نادرست تبدیل کرده‌اند!»

لازم به ذکر است، برخی رسانه‌ها‌، انتقاد معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از وضعیت دانشگاه حضرت معصومه و دانشکده نرجس در دولت قبل را که بر اساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی شده‌ بودند، تعبیر به ضرورت تاسیس دانشگاه‌های تک جنسیتی در همه استان‌ها کردند که چنین بحثی مطرح نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار