معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

ایران در زمینه دفاعی بی‌نیاز از بیگانگان است

دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق «دانش بنیان » است

تهران (پانا) - سیدمحمد حسینی با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع از دستاوردهای دفاعی این نمایشگاه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران در زمینه دفاعی بی‌نیاز از بیگانگان است

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ سیدمحمد حسینی، معاون رئیس جمهوری در امور مجلس در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است؛ طی سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه نشاندهنده ی انجام کارهای بسیار ارزشمند در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حفاظت از کشور است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق «دانش بنیان » است گفت: فناوری، نوآوری ها، ابتکارات و خلاقیت‌های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می تواند به بخش های دیگر کشور و صنایع نیز منتقل شود.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری گفت: مشاهده ی انواع و اقسام سامانه های پدافندی، رادارها، موشک و انواع پهپاد ها بیانگر تلاش و کوشش بی وقفه دست اندرکاران صنعت دفاعی است که برای عزت و اقتدار کشور تلاش می کنند

وی در همین زمینه تأکید کرد: امروز اگر کشور از تهاجم دشمن قداری همچون آمریکا مصون مانده، به دلیل مجاهدت‌های شبانه روزی مجموعه دفاعی و نیروهای مسلح است.

حسینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به محدودیت امکانات جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: بحمدالله امروز با رهنمود های فرمانده معظم کل قوا، تکیه بر دانش و توان بومی، تبدیل تحریم ها به فرصت و تلاش دست اندر کاران صنعت دفاعی، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به بلوغی رسیده است که کشور را در زمینه تولید و تامین محصولات دفاعی بی نیاز از بیگانگان کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار