استاندار قم بر ضرورت تلاش بیشتر برای توسعه فضاهای آموزشی تاکید کرد

قم (پانا) - استاندار قم بر ضرورت تلاش مضاعف آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قم بر توسعه فضاهای آموزشی در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم بر ضرورت تلاش بیشتر برای توسعه فضاهای آموزشی تاکید کرد

سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم امروز در آئین افتتاح 4 پروژه آموزشی استان در هفته دولت اظهار کرد: ضرورت دارد با همت و همراهی بستر لازم برای فراهم‌سازی شرایط بهتر برای دانش آموزان را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش بی‌منت یکی از رمزهای ماندگاری و جاودانگی است، عنوان کرد: باید مجموعه آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی مدارس تلاش مضاعفی برای توسعه فضای آموزشی استان داشته باشند.
استاندار قم با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران خوبی در استان فعالیت دارند، عنوان کرد: مهم همت، تلاش و همدلی است و همه موارد به اعتبارات خلاصه نمی‌شود.
وی با تأکید بر اینکه باید عقب‌ماندگی‌های سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: در آستانه سفر دوم رئیس‌جمهور به قم هستیم و قطعاً مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می‌کنیم.
شاهچراغی با اشاره به اینکه تاکنون 700 میلیارد از اعتبارات سفر را جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه نیز 500 میلیارد دیگر از اعتبارات به دست استان می‌رسد.
وی با بیان اینکه پروژه‌های بسیار کلان را می‌توان از تهاتر با نفت استفاده کرد، یادآور شد: دو جاده کهک-پردیسان و انتهای عماریاسر و همچنین پروژه‌های مترو، منوریل و فرودگاه قم از همین تهاتر با نفت به بهره‌برداری خواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار