وزیر ارشاد:

تمامی مصوبات باید پیوست فرهنگی داشته باشند

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت و تحول را دو کلید واژه دولت سیزدهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مصوبات باید پیوست فرهنگی داشته باشند

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی که برای سفری یک روزه در استان اردبیل به سر میبرد، عصر امروز در آیین افتتاح هتل پنج ستاره یاکاموز اظهار کرد: در گذشته وضعیت کشور نیمه تعطیل و یا تعطیل بود اما امروز این وضعیت سامان یافته است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شاهد رشد و پیشرفت در کشور هستیم، گفت: فضای کار و فعالیت در همه جای کشور فراهم شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیی یادآورشد: رئیس جمهور انقلابی و مکتبی در یک سال گذشته به ۳۱ استان سفر کرده و چرخ و توسعه و پیشرفت را در تمام استان ها فعال کرده است و امروز ایران تبدیل به قدرت بزرگ منطقه ای شده و همه دنیا به این امر اذهان دارند.

اسماعیلی ادامه داد: دولت یک برنامه تحولی را در دست اجرا دارد که در وزارتخانه‌ها مورد بررسی قرار می گیرد و بصورت منظم یک مرکزی برای پیشرفت برنامه‌ها در نهاد ریاست جمهوری شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: کار مهم و گام مهم جز با یک برنامه ریزی کامل امکان تحقق نخواهد داشت که ما تلاش داریم با برنامه ریزی کارها را پیش ببریم.

اسماعیلی با بیان اینکه کشور به کارگاه بزرگ تبدیل شده است، افزود: عدالت و تحول کلید واژه دولت است هیچ مصوبه ای مورد بررسی قرار نمی گیرد مگر اینکه پیوست فرهنگی داشته باشد و همه دستگاه ها موظف هستند در بحث پیوست فرهنگی برنامه داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه استان اردبیل با نقطه مطلوب فاصله دارد و رسیدن اردبیل به جایگاه واقعی و پیشرفت همه جانبه نیازمند کار شبانه روزی است.

وی یادآورشد: باید در یک برنامه ریزی کامل و بازه زمانی دولت سیزدهم شاهد تحول مهم و اساسی در کشور باشیم.

بر اساس این گزارش به‌مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، بهره‌برداری از هتل ۵ ستاره یاکاموز در شهرستان اردبیل آغاز شد.

هتل ۵ ستاره یاکاموز، اولین هتل ۵ ستاره استان اردبیل بوده و دارای ۶۰ اتاق با ۱۵۰ تخت است که با تخت اضافه ظرفیت پذیرش ۲۱۰ نفر را دارد و استخر، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن‌های پذیرایی چندمنظوره، سالن سینما و... از جمله امکانات این هتل هستند.

به گزارش ایرنا محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز و برای سفری یک روزه با استقبال استاندار و مقامات استانی وارد اردبیل شد. وی در ادامه بر مزار شهدای روستای انقلابی نیارق حضور یافت و به شهدای این روستا ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز همچنین در روستای قرآنی سوها در شهرستان نمین حضور یافت و در دیدار صمیمی با قاریان و حافظان این روستا اعلام کرد که حافظان قرانی این روستا بیمه صندوق هنر خواهند شد.

وی عصر امروز هم در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی اردبیل و کلنگ زنی یک هزار واحد مسکن حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار