رئیس کل دادگستری اردبیل:

برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت از راهبردهای دستگاه قضایی است

اردبیل (پانا) - رئیس کل دادگستری اردبیل گفت دستگاه قضایی این استان بر مبنای سند تحول قضایی برای اجرای عدالت و احقاق حق گام برمی‌دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت از راهبردهای دستگاه قضایی است

حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در جلسه شورای اداری بخش ارشق مشگین شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند و هفته دولت را تبریک گفت و از تلاش‌های کارکنان حوزه قضایی ارشق به ویژه در حوزه فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه بین طرفین دعوی قدردانی کرد.

وی با تشریح اولویت‌های دستگاه قضایی استان، مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه برخورد با اخلالگران نظم و امنیت، اراذل و اوباش و سارقین را مهمترین برنامه های دادگستری استان عنوان کرد و افزود: دستگاه قضایی استان بدون هیچ مسامحه و گذشتی با کسانی که موجب برهم خوردن نظم و امنیت در جامعه شوند، مطابق قانون به شدت برخورد می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان سند تحول قضایی را از سندهای معیار و راهبردی برای دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: در این سند اصول و سیاست‌های کلی قوه قضائیه به خوبی تشریح شده و دستگاه قضایی استان نیز بر همین مبنا و بر اساس اصول و مفاد آن در راستای اجرای عدالت و احقاق حق گام برمی‌دارد.

اهتمام ویژه به موضوع پیشگیری از وقوع جرم، تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولین دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم، توجه جدی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از هر گونه تعطیلی این واحدها از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان در این جلسه بود.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات غلامرضا زارعی، سید عباس فیض اللهی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش ارشق معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار