کلنگ‌زنی و افتتاح ۵۲ پروژه به ارزش یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در گرمی

اردبیل (پانا) - ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل در شهرستان گرمی کلنگ‌زنی یا افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی و افتتاح ۵۲ پروژه به ارزش یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در گرمی

در دومین روز از هفته دولت با حضور سید حامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ده‌ها طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمی افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

بر اساس این گزارش آغاز عملیات اجرایی مراکز بهداشتی، بهره‌برداری از ۱۷ واحد مسکن مددجویی در شهرستان گرمی و بهره‌برداری از سیل‌بند گرمی‌چای از مهمترین طرحهایی بود که امروز با حضور مقامات ارشد استانی اجرا شد.

استاندار اردبیل در آیین افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمی در ناحیه صنعتی شکرآب شهرستان گرمی اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها برای آبادانی شهرستان ضروری است و حمایت از تولید نیز در حوزه اقتصاد باید با جدیت در دستور کار باشد.

عاملی افزود: خدمت به مردم نیازمند تلاش و برنامه ریزی و عادلانه و منسجم است و اگر برنامه مدون نداشته باشیم سرمایه‌ها را به هدر می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری زائد و مشکل آفرین در استان مشهود است و باید برای تسریع در جذب سرمایه گذار این مشکل برطرف شود.

مقام عالی دولت در استان گفت: در حوزه ساخت مسکن روستایی بنیاد مسکن اجازه ایجاد حد و حصر برای روستاییان را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار