رئیس دانشگاه نیشابور:

دانشگاه نیشابور 13میلیارد تومان بدهی داشت

نیشابور (پانا) - ریاست دانشگاه پردیس نیشابور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت دانشگاه نیشابور 13 میلیارد تومان بدهی داشت.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه نیشابور 13میلیارد تومان بدهی داشت

محمدحسین رحماندوست، خود را یک معلم دانست و گفت: بنده به معلم بودن خود افتخار می کنم و باید قداست آن را حفظ کنیم. شما خبرنگاران پیرو دیدگاه شهید صارمی هستید و باید قدر شغل و قلم خود را بدانید.

وی به ارائه گزارش از فعالیت های دانشگاه نیشابور پرداخت و افزود: دانشگاه نیشابور از سال 73 با دو رشته صنایع غذایی و گرایش پژوهشگری به عنوان واحد دانشگاه فردوسی مشهد تاسیس و مجتمع آموزش عالی نیشابور در سال 89 با دانشکده علوم پایه، فنی مهندسی، هنر و کشاورزی در راستای ارتقای نظام آموزشی و حفظ نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد.

این مقام مسئول از تاسیس دانشکده فن‌آوری‌های بین رشته ای خبر داد و گفت: در تفاهم نامه امضاء شده، اجرای طرح تحول آموزشی کشور ، تدوین متون درسی برای وزارت، تحول و چابک سازی در فرایندها و آئین نامه ها، اجرایی سازی اقدامات تحول آفرین در حوزه آموزش و پیاده سازی حمکرانی حمکت بنیان مبتنی بر ارزش ها از جمله اهداف تاسیس این دانشکده به شمار می رود.

رحماندوست از بدهی 13 میلیارد تومانی این دانشکده در زمان مدیریت جدید خبر داد و اضافه کرد: در خردادماه سال جاری هیات امنای دانشگاه نیشابور به عنوان سومین شهر استان از طرف وزارت خانه مستقل شد و معاون آموزشی وزیر به عنوان رئیس کمیسون این هیات امنا انتخاب شد که افتخاری بزرگ برای شهر نیشابور به شمار می رود.

وی بیان کرد: در این مدت دو رشته طراحی و ساخت طلا و جواهر به عنوان رشته های نادر کشور و مهندسی نساجی مصوب و جذب دانشجو داشته و همچنین در رشته هوش مصنوعی و رباتیک نیز به زودی جذب دانشجو خواهیم داشت.

رحماندوست بیان کرد: تفاهم نامه راه اندازی موزه باستان شناسی در نیشابور نیز انجام خواهد شد. همچنین پروژه های نیمه تمام، تکمیل و خوابگاه دانشجویان متاهل نیز راه‌اندازی می شود.

لازم به ذکر است کمیته بین المللی سازی دانشگاه نیشابور با هدف جذب اساتید و دانشجویان بین الملل تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار