آزمون‌های کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی و حرفه‌ای 1401 فردا برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال ۱۴۰۱ و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فردا جمعه ۴ شهریور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آزمون‌های کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی و حرفه‌ای 1401 فردا برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون متقاضیان رشته‌های امتحانی با آزمون برای مشاهده و پرینت از روز سه‌شنبه اول شهریور ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفت.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ گفت: ۶۲ هزار و ۴۴۹ داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۹۸۳ داوطلب مرد و ۲۵ هزار و ۴۶۶ داوطلب زن هستند و این آزمون نیز در ۷۵ شهرستان و ۸۳ حوزه امتحانی در ۵ رشته برگزار می‌شود.

مروتی افزود: ۱۱ هزار و ۱۵۳ داوطلب نیز برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۵۵۴ داوطلب مرد و ۴۵۹۹ داوطلب زن هستند که آزمون آنها در ۷۵ شهرستان و ۷۷ حوزه امتحانی و در ۶ رشته برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار