مدیرکل ورزش و امور جوانان خوزستان خبر داد:

امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیرکل ورزش و امور جوانان خوزستان در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از خبرنگاران از امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

مدیر کل ورزش جوانان در نشست هم اندیشی و آئین تجلیل از اصحاب رسانه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد از امضاء ۲ تفاهم نامه همکاری میان اداره کل ورزش جوانان و آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد.

حمید بنی تمیم، مدیر کل ورزش جوانان در این خصوص اظهار کرد: این تفاهم نامه متشکل از ۳ اصل می باشد که مورد پذیرش واقع شده و بزودی اجرایی خواهد شد.

بنی‌تمیم‌ افزود: اولین عملکرد این تفاهم نامه به اعزام معلمین آموزش و پرورش مرتبط می‌شود، ودبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش بزدوی بعنوان همراه تیم به محل برگزاری مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

مدیر کل ورزش جوانان در ادامه یادآور شد:در بخشی دیگر از این تفاهم نامه مقرر شد در مناطقی که اداره ورزش و جوانان امکانات و زمین های ورزشی ندارد از امکانات آموزش و پرورش در مدارس مانند زمینها و سالهای ورزشی استفاده کند.

بنی تمیم در آخر به سومین قسمت این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های ما در استان کشف استعداد های درخشان و کم یاب در مدارس است؛ بنابراین سعی بر این شده که با هماهنگی صورت گرفته استعداد های درخشان ورزشی در مدارس شناسایی و به این اداره کل جهت پرورش وآماده سازی معرفی شوند.

شایان ذکر است در پایان این نشست مدیر کل ورزش وجوانان در حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اهدا لوح تقدیر از مسئول خبرگزاری پانا خوزستان و دانش آموز خبرنگاران تجلیل کرد.

دانش آموز خبرنگار: سیده آمیتیس حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار