مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آینده بهتر دانش‌آموزان در گرو مهارت‌آموزی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد آینده بهتر دانش‌آموزان در گرو مهارت‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آینده بهتر دانش‌آموزان در گرو مهارت‌آموزی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: مجموعه اداره کل و مناطق تابعه از ابتدای شروع فرآیند ساماندهی نیروی انسانی خود را اجرا و تلاش کردند تا اول مهر خوبی رقم زده شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، افزایش ظرفیت‌های هنرستانی را دستاوردی ارزشمند برای این استان دانست و بیان کرد: با هر سرعتی که ظرفیت هنرستانی ایجاد کنیم، افزایش جمعیت دانش‌آموزی ناشی از مهاجرت باعث خواهد شد درصد توسعه متوازن فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان رشد کمتری را نشان دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: هر چه در دوره متوسطه به سمت مهارت‌آموزی برویم، آینده بهتری را رقم خواهیم زد.

بهرامی، ضمن حمایت از فعالیت معاونین آموزش متوسطه تصریح کرد: فعالیت‌های متعدد و بااهمیت معاونت آموزش متوسطه در استان و مناطق با بیشترین تلاش و کمترین کار رسانه‌ای انجام می‌شود و نیاز است انعکاس فعالیت‌های آموزش متوسطه مورد توجه ویژه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار