رئیس اداره شاهد آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تجلیل از مقام آزادگان سرافراز بزرگان مایه بقاء انقلاب اسلامی ایران

مشهد(پانا)- رئیس اداره شاهد آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:« تجلیل از مقام آزادگان سرافراز بزرگان با توجه به ترویج فرهنگی ایثار و شهادت مایه بقاء انقلاب اسلامی ایران است.»

کد مطلب: ۱۳۰۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مقام آزادگان سرافراز بزرگان مایه بقاء انقلاب اسلامی ایران

علی غفاریان پناهی، رئیس اداره شاهد آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با پانا گفت:« مراسم امروز، به مناسبت 26مرداد سالروز بازگشت آزادگان سر افراز فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس برگزار می شود. تجلیل از مقام آزادگان سرافراز بزرگان با توجه به ترویج فرهنگی ایثار و شهادت مایه بقاء انقلاب اسلامی ایران است. به برکت شهدای عزیزمان، ایران در همه ی عرصه های بین المللی بر قله رفیع افتخار است.»

وی ادمه داد:« آزادگان محترم کشورمان درس فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شجاعت و صبر را به ما آموختند. دانش آموزان ما باید با این درس ها آشنا شوند و ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.»

پناهیان در پایان گفت:« از طرح های اداره شاهد استان. به ترتیب طرح تجلیل از مقام شامخ شهدا و آزادگان و ایثارگران، طرح دیگری به نام یاد یاران که بازدید هفتگی یکی از خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان را در برنامه خود دارند وچندین جشنواره به نام های دوست شهید من، جشنواره شهید پژوهی و جشنواره برگی از اسارت که برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با مکتب ایثارگری و شهادت است.»

خبرنگار: ابوالفضل پرتو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار