به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی انجام شد:

تقدیر از خانواده آزاده سرافراز دوران جنگ تحمیلی، در منطقه ۶

تهران (پانا) - به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 6 به دیدار پدر آزاده دانش‌آموز حاجی صفر علی رفت.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از خانواده  آزاده سرافراز دوران جنگ تحمیلی، در منطقه ۶

26 مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه پرستوهای مهاجر به وطن که در جنگ تحمیلی بر علیه ایران توسط رژیم بعثی عراق به اسارت گرفته شده بودند، است.

به همین مناسبت، حمید ضیاءپور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 به همراه آزیتا فکور؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و علی شهابی؛ کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی و امور شاهد، به دیدار آزاده سرافراز؛ ولی دانش آموز دبیرستان شاهد هفتم تیر منطقه 6 رفتند و از وی تقدیر کردند.

حمید ضیاءپور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ با تبریک روز بازگشت آزادگان گفت: «این روز یادآور ایستادگی و مقاومت سال‌های دور از وطن رزمندگان ما است. ملت شریف ایران قدردان زحمات و رنج هایی که در سالیان متمادی بر شما و یارانتان رفته، هستند و آزادگان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، گوهرهای ناشناخته ای هستند که تبدیل به الماس شده اند.»

وی گفت: «همان طور که آزادگان در گذشته جهاد کردند، امروز فرزندان ایشان ادامه دهنده راه با جهادی علمی هستند و انشاالله ثمره این زحمات نوجوانانی در تراز انقلابی و تحقق بیانیه گام دوم هستند.»

امیرحسین حاجی صفر علی در این دیدار بیان کرد: «در طول این سال ها علاوه بر سختی های دوران اسارت، بر خانواده ما نیز سخت گذشت. اخباری از شهادت و سپس اخبار ضد و نقیضی از زنده ماندن ما بود که برای خانواده بسیار سخت بود.»

وی از حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 بسیار تشکر کرد سپس خاطراتی را از دوران اسارت عنوان کرد.

گفتنی است به مناسبت بزرگداشت روز بازگشت آزادگان لوح سپاس به همراه هدیه ای به رسم یادبود تقدیم این آزاده بزرگوارشد و از فرزندان ایشان که رکنکور سراسری داده بودند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار