گازرسانی به ۱۸ روستای استان اردبیل در هفته دولت

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن شبکه گازرسانی ۱۸ روستای این استان در هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
گازرسانی به ۱۸ روستای استان اردبیل در هفته دولت

میرسعید سید متین، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل با اعلام این خبر افزود: با این عملیات ۳۸۰ خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: در هفته دولت امسال، پنج طرح در حوزه گاز در استان به بهره برداری خواهد رسید و تاکنون افتتاح گازرسانی به ۱۸ روستا به دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه این روستاها در شهرستان‌های خلخال، مشگین شهر و بیله سوار قرار دارند، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۱۳۱ میلیارد ریال هزینه و ۷۰ کیلومتر شبکه‌گذاری شده است.

سید متین یادآور شد: در برخی نقاط، با توجه به صعب‌العبور بودن مناطق، عملیات شبکه‌گذاری به سختی و با هزینه بیشتر انجام شده است.

وی هفته دولت را بهترین فرصت تبیین خدمات دولت و نظام به ملت عنوان کرد و افزود: شرکت گاز استان اردبیل از بدو تاسیس در راستای محرومیت‌زدایی از استان در این حوزه تلاش کرده و هم اکنون تمام خانوارهای شهری و بالغ بر ۹۷ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار