معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

اولین جلسه کارگروه جهادی ۲۰۲۰ محله برگزار شد

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری اولین جلسه کارگروه جهادی ۲۰۲۰ محله، ذیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کارگروه جهادی ۲۰۲۰ محله برگزار شد

علی اکبر عرب خراسانی گفت: اولین جلسه کارگروه جهادی ۲۰۲۰ محله، ذیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور اعضاء درون سازمانی آموزش و پرورش و اعضاء برون سازمانی و همچنین با حضور رشیدی معاون آموزش متوسطه، در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

وی، به تبیین دستوالعمل اجرایی پرداخته و اهداف پیش رو از جمله توزیع عدالت محورانه و رسیدگی به مناطق کم برخوردار را به عنوان اهداف عالیه مطرح کرد و سپس به تشریح جزییات عملیاتی کارگروه به عنوان دبیرکارگروه استانی پرداخت.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، رویکرد مهم در این زمینه را بررسی وضعیت موجود و وضعیت مطلوب از نظر آموزشی و تربیتی عنوان کرد و پس از آن اعضاء به ذکر نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه جلسه، حسین رشیدی به عنوان جانشین قرارگاه، بر ارتقاء کیفیت آموزشی، استفاده از معافیت مالیاتی برای مشمولین این طرح، مسئولیت اجتماعی دستگاه ها در قبال آموزش و پرورش و سلیقه ای نبودن اصول سند تحول بنیادین تاکید کرد.

در پایان نیز ضمن بررسی چالش ها، دستورالعمل مربوطه تبیین شده و گروه ها و محلات مشخص شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار