لزوم انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و فرهنگی ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور کشور

اردبیل (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و فرهنگی ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور کشور لازم و ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و فرهنگی ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور کشور

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر اعزامی به اردوی راهیان نور در ناحیه 2 اردبیل، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن عزیز اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: اگر امروز عظمت و عزتی داریم و دانش آموزان و معلمان با آسودگی خاطر در کلاس های درس حضور ثمربخشی دارند به برکت ایثارگری ها و از خودگذشتی های آزادگان، جانبازان و شهدای عزیز است.

وی با بیان اینکه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاس های درس مهندسی و طراحی می شود؛ تصریح کرد: ما در وزرات آموزش و پرورش به همراه نیروهای ستادی و معلمان وظیفه بسیار بزرگی را برعهده داریم تا دانش آموزان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... به تربیت مناسب برسند.

معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی در تمام دنیا به عنوان عامل توسعه شناخته می شود، افزود: براساس سند تحول بنیادین، نیروی انسانی به عنوان عامل خودسازی، جامعه سازی و تحول سازی به حساب می آید.

محمودزاده ادامه داد: موضوعی که ما را در بحث تربیت نیروی انسانی از سایر کشورها متمایز می کند، اهمیت دادن به حوزه پرورش و تربیت است، زیرا در دنیا تربیت نیروی انسانی را به عنوان هدف توسعه در نظر می گیرند اما در نظام انقلاب اسلامی هدف والاتر از اینهاست.

وی بیان کرد: یکی از کارهای خوب تربیتی که در آموزش و پرورش روی می دهد، اعزام دانش آموزان به اردوی فرهنگی راهیان نور است که در این اردوها مفاهیم انقلاب اسلامی و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان نسل جدید منتقل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار