معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خبزداد:

افزایش اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در اردبیل

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اعزام دانش‌‌آموزان استان اردبیل به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در قالب راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۵۰۵۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

یه گزارش پانا استان اردبیل ،سرهنگ پاسدار سیدشفیع حسینی افزود: اعزام اردوهای راهیان نور یک حرکت ارزشی و پسندیده است که بعد از دوران دفاع مقدس نیز به صورت خودجوش و مردمی راه‌اندازی شده و وجود داشت که مردم با حضور در مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس، با شهداء و ارزش‌های آنان تجدید پیمان می‌کردند.

وی گفت: درابتدا اردوهای راهیان نور برای دانشجویان برگزار شد که در سال 90 طبق تفاهم‌نامه سپاه و وزرات آموزش و پرورش، قرار بر این شد که درس آمادگی دفاعی به صورت علمی در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس برگزار شود تا دانش‌آموزان با فضای معنوی این مناطق آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: 10 هزار و 304 نفر سال گذشته از استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند که 4 هزار و 103 نفر از این دانش‌‌آموزان را پسران و 6 هزار و 201 را دختران تشکیل می‌دادند که در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در استان اردبیل سال گذشته 77 درصد تحقق یافت.

حسینی در ادامه تصریح کرد: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در شهرستان اردبیل حدود 8 هزار نفر پیش‌بینی شده بود که در سال گذشته 5 هزار نفر به این اردوها اعزام شدند که در شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، گرمی 100 درصد اعزام به این مناطق تحقق یافت و در مشگین‌شهر نیز بیش از 90 درصد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار