سعید دهنوی اعلام کرد؛

1500 دانش‌آموز در سفر تربیتی «علوی» حضور می‌یابند

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت در سفرهای تربیتی علوی که از هفته آینده آغاز می‌شود، هزار و 500 دانش‌آموز به مدت 3 روز به اردوگاه لواسان رفته و برنامه‌های تفریحی و معرفتی را تجربه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
1500 دانش‌آموز در سفر تربیتی «علوی» حضور می‌یابند

سعید دهنوی با اشاره به برنامه‌های تابستانی اداره‌کل شهرستان‌های استان تهران گفت: محوریت اصلی کارها در تابستان امسال با توجه دوران پساکرونا، کارهای جمعی برای دانش‌آموزان بود که بهترین فرصت در تابستان برگزاری اردو و برنامه سفرهای یک روزه بود که با این هدف چند اردو را طراحی کردیم.

وی ادامه داد: یکی از اردوهای ما، برگزاری اردوهای یک روزه با عنوان «دهه هشتادی‌ها» است که دانش‌آموزان از تمام استان‌ها به اردوگاه می‌آیند و در یک روز، بازی‌های گروهی انجام می‌دهند.

دهنوی افزود: اردوی دیگر ما تحت عنوان «اردوی قرار» بود که در عید غدیر طراحی شد و دانش‌آموزان در عید غدیر در تونل زمان، از واقعیت غدیر به صورت بازسازی شده بازدید کردند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: در سفرهای تربیتی علوی که از هفته آینده آغاز می‌شود، هزار و 500 دانش‌آموز به مدت 3 روز به اردوگاه لواسان رفته و برنامه‌های تفریحی و معرفتی را تجربه می‌کنند.

وی اشاره کرد: هزار دانش‌آموز در سوگواره من العسل در پیشوا شرکت کردند؛ برای اتباع نیز برنامه‌های مختلفی داریم؛ همچنین سعی داریم در حوزه اتباع پیوندی بین دو ملت برقرار کنیم.

* خبرنگار: مریم احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار