مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خبرداد:

کارت «میراث‌بان افتخاری» به دانش‌آموزان سمنانی اعطا می‌شود

سمنان (پانا) - کارت «میراث‌بان افتخاری» به دانش‌آموزان فعال در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان اعطا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کارت «میراث‌بان افتخاری» به دانش‌آموزان سمنانی اعطا می‌شود

امیر کرم‌زاده، در جمع شماری از دانش‌آموزان سمنانی بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند نقش مؤثری در معرفی استان و رشد و ترویج صنایع‌دستی داشته باشند.

وی خواستار راه‌اندازی تشکل‌های دانش‌آموزی در حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شد و گفت: برگزاری اردوهای مشارکتی گردشگری تاریخی، علمی، صنعتی و ... می‌تواند نقش مؤثری در توانمندسازی دانش آموزان، به ویژه در زمان انتخاب رشته داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بر لزوم آموزش صنایع‌دستی در مدارس تأکید کرد و افزود: رویکرد دولت، توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد است. همچنین درخصوص شناخته تر شدن موزه حیات وحش سازمان دانش آموزی استان و برطرف شدن اشکالات آن نیز انشالله با این ارگان مساعدت خواهد شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان نیز خاطرنشان کرد: سازمان دانش‌آموزی شامل مجموعه‌ای از تشکل‌های دانش‌آموزی همراه با ارائه آموزش‌های مهارتی و اردوها، سخنوری، خبرنگاری، امداد و نجات، کوه‌پیمایی و ... بوده و از استان، دو دانش‌آموز، عضو مجلس دانش‌آموزی کشور هستند.

اسحاق اکبری با بیان اینکه اجرای اردوهای گردشگری دانش‌آموزی از مهرماه آغاز می‌شود، خواستار مرمت و سامان‌دهی برج چهل‌دختر واقع در محوطه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار