در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش قطب یک کشوری تاکید شد:

توجه به فرصت‌های مغتنم پیش رو برای اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش با محوریت سند تحول بنیادین

تهران (پانا) - مدیران کل قطب یک کشوری، بر توجه به فرصت مغتنم پیش رو برای اجرای برنامه‌های سند تحول بنیادین به‌خصوص برنامه‌های معنوی با رویکرد تربیتی، با موضوعاتی چون نظم‌گرایی، محتوای مطلوب و کاربردی در حوزه توانمندسازی نیروهای انسانی به‌خصوص مدیران و هدف‌گذاری در حوزه تربیتی به همراه ایجاد روحیه امید، تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به فرصت‌های مغتنم پیش رو برای اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش با محوریت سند تحول بنیادین

گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش قطب یک کشوری به میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید چمران برگزار شد.

این هم اندیشی با حضور مدیران کل استان های گلستان، مازندران، قم، قزوین، البرز، تهران و شهرستان های تهران و با محوریت برنامه های تربیتی، پرورشی و آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین و نیم نگاهی به موضوع اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور و وضعیت نیروی انسانی برگزار شد.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با بیان اینکه اجلاسیه مدیران آموزش و پرورش کشور یک رویداد مهم آموزشی و پرورشی است، هدف اصلی این نشست را هم اندیشی، هم افزایی و بهره مندی از خردجمعی درباره چگونگی برگزاری و هماهنگی های نهایی در خصوص اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور، نیروی انسانی و همچنین دستیابی به راه حل های مناسب پیرامون رفع موضوعات مشترک دیگر مربوط به آموزش و پرورش قطب یک کشوری عنوان کرد.

در این نشست، ضمن توجه به فرصت مغتنم همزمانی اجلاس مدیران با ماه محرم و ایام سوگواری سید الشهدا(ع)، برای اجرای برنامه های سند تحول بنیادین به خصوص برنامه های معنوی با رویکرد تربیتی و موضوعاتی چون نظم گرایی، محتوای مطلوب و کاربردی در حوزه توانمندسازی نیروهای انسانی به خصوص مدیران و هدف گذاری در حوزه تربیتی به همراه ایجاد روحیه امید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مدیران کل عضو قطب یک کشوری موضوع ساماندهی نیروی انسانی را از دغدغه های مهم آموزش و پرورش کشور برشمردند که در دوران پساکرونا می بایست توجه ویژه ای به آن شود.

مدیران کل عضو قطب یک کشوری در این نشست با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی در حوزه های آموزشی، پرورشی، مشاوره و خدماتی نیازمند نگاهی برنامه دار است، بر این موضوع تاکید داشتند که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید از ظرفیت دو نهاد مقدس دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش برای ساماندهی نیروی انسانی بهره برد تا با استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد زمینه اجرای سند تحول بنیادین به طور کامل فراهم شود.

مدیران کل عضو قطب یک کشوری، یکی دیگر از موضوعات حوزه نیروی انسانی را نوع تراکم و وضعیت توزیع نیروی انسانی دانستند که نیازمند برنامه ریزی درازمدت و تدابیر ویژه مدیریتی است.

در ادامه این هم اندیشی، مسائل حوزه پرورشی و تربیتی، ساماندهی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، همیار معلمان، خادمیاران رضوی، کلاس های ضمن خدمت و کارگاه های توانمندسازی مربوط به معلمان، مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار