رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد:

آغاز طرح شناسایی و جذب کودکان با نیازهای ویژه تا 4 سال

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان با نیازهای ویژه بدو تشخیص تا 4 سال، 4 تا 6 سال و پایه آمادگی اول و دوم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح  شناسایی و جذب کودکان با نیازهای ویژه تا 4 سال

عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز، عنوان کرد: این طرح که به منظور پیشبرد اهداف توسعه آموزشی و فراهم کردن زمینه های لازم برای ارائه خدمات توانبخشی، آموزشی و مشاوره‌ای در سال های قبل از دبستان است در استان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: این برنامه برای شناسایی جذب به موقع برای ترمیم تاخیر رشدی کودکان 4-6 سال و بهره مندی از خدمات آموزشی توانبخشی و مشاوره ای در البرز به اجرا درآمده است.

جهت شناسایی این نوآموزان اطلاعات کودکان دارای معلولیت از اداره کل بهزیستی استان دریافت گردیده است.

کشاورز تصریح کرد: ارسال پوستر به مراکز خانه بهداشت، مراکز سنجش بدو ورود به دبستان و مدارس استثنایی استان برای ارائه خدمات بهتر صورت پذیرفته است و ایجاد زمینه انطباق و پذیرش والدین کودکان با نیازهای ویژه را از دیگر اهداف این طرح مهم برای نوآموزان پیش دبستانی در البرز می‌توان نام برد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح یک برنامه جامع آموزشی خدماتی است دراین طرح نو آموزان پیش دبستانی تا 6 سال با نیازهای ویژه تحت پوشش قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار