رئیس پلیس پیشگیری تهران خبر داد؛

طرح دوستی و بیهوش کردن سوژه، برای سرقت

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جیب‌بُر حرفه‌ای که با طرح دوستی و بیهوش کردن اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح دوستی و بیهوش کردن سوژه، برای سرقت

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان به یک روش خاص که متهم با طرح دوستی و بیهوش کردن آنان با خوردن نوشیدنی اموال آنها را سرقت می‌کرد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم را شناسایی کردند، افزود: ماموران حین گشت‌زنی در محله باغ فیض وی را با همان مشخصات مشاهده که در حال صحبت و اجرای سناریوی سرقت با همان روش است که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل کیفش یک زنجیر طلا و یک عدد ساعت مچی زنانه کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 32 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت به روش بی‌هوش کردن و سرقت اشیاء قیمتی سوژه‌ها، اعتراف کرد که تاکنون 3 مال‌باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده‌اند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی مال‌باختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار