مرد تریاک‌خوار دستگیر شد

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راه‌آهن فراجا از دستگیری فردی که اقدام به بلع 290 بسته تریاک کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مرد تریاک‌خوار دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حشمت‌اله ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی رصد و اطلاع از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم که از قاچاقچیان حرفه‌ای است، رسیدگی به موضوع در دستورکار عوامل انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب قرار گرفت و ماموران این پلیس با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان متهم یاد شده را با یک دستگاه خودروی تیبا در عوارضی بزرگراه زنجان - تبریز مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه با شناسایی متهم، خودروی وی توقیف و این فرد نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: علیرغم گزارش موجود از قاچاق مواد مخدر از سوی این فرد، ماموران در بازرسی از متهم و خودروی وی هیچ گونه موادمخدری را کشف نکردند. همین موضوع نیز سبب شد مأموران انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب با هوشیاری لازم و با ظن حمل به روش بلع و انباری قاچاقچی دستگیر شده را برای انجام معاینات و اقدامات پزشکی به بیمارستانی در زنجان منتقل کردند.

ملکی با اشاره به انجام بررسی‌های پزشکی گفت: تمامی این اقدامات با دستور مقام قضایی انجام شد و در جریان آن مشخص شد که طی هشت مرحله 290 بسته آب‌بندی شده مواد مخدر از نوع تریاک به وزن دوکیلو و 390 گرم به صورت بلع و انباری در معده متهم جاسازی شده بود. در ادامه این مواد از معده متهم تخلیه شد و این فرد نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا خاطرنشان کرد: رصد افراد سود جو و فرصت طلبی که قصد اعمال مجرمانه و قاچاق مواد مخدر را از طریق خطوط ریلی دارند، به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن قرار دارد و قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند این اقدامات تبهکارانه هزینه سنگینی برای آنان به دنبال خواهد داشت و پلیس راه آهن با اقتدار کامل با هرگونه تخلف در چارچوب قانون به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار