مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار:

تلاقی روز خبرنگار و عاشورا ضرورت فرهنگ‌سازی «جهاد تبیین» را روشن تر می کند

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در آستانه ۱۷مرداد و روز خبرنگار پیام تبریکی برای فعالان عرصه خبر و رسانه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تلاقی روز خبرنگار و عاشورا ضرورت فرهنگ‌سازی «جهاد تبیین» را روشن تر می کند

علیرضا صیادی در پیام خود یاد و نام محمد صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران را که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ به شهادت رسیدند، گرامی داشت.

در ادامه پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی آمده است: از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار، داشتن عشق ، علاقه ، ذوق و سرعت عمل برای فعالیت در این حرفه است تا بتواند سختی های و مشقت های این حرفه را با جان و دل بپذیرد و ثابت و محکم در راه اصلاح جامعه و عدالت قدم بردارد.

صیادی در این پیام گفت: در جامعه ایرانی اسلامی به تاسی از راه و منش سرور عالمیان امام حسین علیه السلام که با شجاعت و درایت در راه حق قیام کردند، ضرورت دارد حق محوری، حق طلبی و حق گویی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار باشد.

وی در این پیام به تلاقی روز خبرنگار با عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری در ارتباط با «جهاد تبیین» به تاسی از امام زین العابدین علیه السلام مسئولیتی بیش از گذشته را در این برهه متوجه خبرنگاران می کند.

وی در پایان این پیام از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به جهت توجه و حضور در برنامه های مختلف آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: بدون تردید قلم و صدای شما عزیزان در راه حقیقت، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی قیمت ندارد و من به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان این روز بزرگ را به شما طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم تبریک می گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار