نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور اقامه می‌شود

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت طبق هماهنگی صورت گرفته با استان‌ها و برگزاری جلسات متعدد، مقرر شده است نماز ظهر عاشورا به صورت جماعت در سراسر کشور اقامه شود.

کد مطلب: ۱۲۹۹۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور اقامه می‌شود

حامد صالحی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، هدف قیام امام حسین (ع) را اقامه نماز در ظهر عاشورا بیان و در تشریح برنامه‌های ستاد اقامه نماز برای محرم ۱۴۰۱ به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: در این راستا مسابقه پیامکی شمیم محرم با سخنرانی استاد قرائتی در دهه اول محرم و مسابقه کتابخوانی عبادت احرار از کتاب نماز در سیره امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: تیزر، پوستر و کتاب مسابقه در اختیار همه استان‌ها قرار گرفته است و علاقه مندان می‌توانند برای مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از ۲۲ مرداد تا ۵ مهر به صورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: به طور همزمان مسابقات مختلفی با موضوع محرم و عاشورا توسط دفاتر ستاد اقامه نماز در استان‌ها به صورت پیامکی در حال برگزاری است.

صالحی افزود: هموطنان می‌توانند عکس‌های نماز جماعت ظهر عاشورا، عزاداری حسینی و ... را در صفحات مجازی خود در اینستاگرام با هشتگ #انیاحبالصلاه و با تگ کردن صفحه رسمی ستاد اقامه نماز در صفحه اجتماعی (اینستاگرام) به نشانی namaz.ir منتشر و در فراخوان عکس عاشورایی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار