نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

از تندیس و ماکت هواپیمای خلبان جدی در اردبیل رونمایی می‌شود

خبرگزاری پانا : نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: همزمان با آخرین روز دفاع مقدس از تندیس و ماکت هواپیمای جنگنده سرلشکر خلبان غفور جدی اردبیلی در اردبیل رونمایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، جواد زنجانی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: این تندیس و ماکت هواپیمای جنگنده در میدان ایثار اردبیل در حال نصب و انجام کارهای نهایی است که امیدواریم در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور همرزمان خلبان و خاطره‌گویی مادر این شهید والاتبار این مراسم برگزار شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد‌آور شد: ما امروز هر دستاورد و ثمره‌ای را در جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌کنیم به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که در جنگ هشت ساله با قهرمانی‌های خود دشمنان را زمین‌گیر کرده و آنها را در اهداف شوم و پلیدشان ناامید کرده‌اند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ما همچنان مدیون این حماسه‌آفرینان و ایثارگران هستیم و در تجلیل از مقام عزت‌آفرین آنها در حد وسع و توانمان سعی می‌کنیم این رشادت‌ها را در برنامه‌ها و حرکت‌های ابتکاری نظیر ساخت یادمان و تندیس به انجام برسانیم.

زنجانی افزود: به ابتکار شورای شهر و شهرداری اردبیل در میدان ایثار تندیس به یادماندنی خلبان نام آشنا سرلشکر غفور جدی اردبیلی به همراه ماکت هواپیمای جنگنده وی به نحو مناسب بنا شده که امیدواریم در آخرین روز هفته دفاع مقدس پرده‌‌برداری از آن صورت گیرد.

وی تاکید کرد: این رونمایی همزمان با افتتاح پروژه‌های منطقه یک و دو شهرداری اردبیل با هزینه بالغ بر 30 میلیارد تومان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: در این مراسم قرار است علاوه بر بیان خاطرات مادر و همرزمان خلبان تیز‌پرواز آسمان پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی نیز برگزار شود تا بتوانیم شأن و عظمت این ایثارگران افتخار‌آفرین را در حد وسع و توانمان حفظ کرده باشیم.

زنجانی در پایان عنوان کرد: ما در گرامیداشت هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح پروژه‌ها و رونمایی از یادمان خلبان جدی اردبیلی سعی خواهیم کرد تا در قالب نمایشگاه رزمی و فرهنگی نیز در حد وسع و توان مشارکت کرده و اقدام به برگزاری یادواره شهدای کارمند در محل برگزاری این نمایشگاه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار