آغاز عملیات جستجوی خلبان و هواپیمای میگ 29 ارتش

اردبیل (پانا) - اولین گروه از کوهنوردان برای جستجوی خلبان و پیدا کردن لاشه ی هواپیما سقوط کرده، صعود به ارتفاعات سبلان از ساعت 5.30 بامداد آغاز کردند.

کد مطلب: ۹۸۹۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات جستجوی خلبان و هواپیمای میگ 29 ارتش

اولین گروه از کوهنوردان سرعین برای جستجوی خلبان و پیدا کردن لاشه ی هواپیما، صعود به ارتفاعات را از ساعت 5.30 بامداد شروع کردند.

در حالی که عملیات جستجو دیشب به دلیل تاریکی، برودت هوا و برف گیر بودن منطقه عملیات جستجو هواپیمای جنگی سقوط کرده در (سبلان) فعلا متوقف شد، بامداد امروز این عملیات با جدیدت در حال انجام است.

با وجود اینکه تندباد شدید مانع از پرواز بالگرد در منطقه شده بود امدادگران با پای پیاده به محل تقریبی حادثه نیز رسیده بودند اما جستجوها که تا دقایقی بعد از تاریکی هوا نیز ادامه داشت منجر به یافتن نشانه‌هایی از هواپیمای سقوط کرده و سرنشین آن نشد تا با طلوع آفتاب گشت نیروهای امدادی مجدداً آغاز شود.

گروه های امداد با خودروهای مجهز در حال عزیمت به محل صعود هستند و گروه های بعدی و بالگردهای هوانیروز هم با روشنایی هوا عملیات را پشتیبانی می کنند.

به گفته اهالی منطقه و روستاهای دامنه سبلان کولاک شدید در منطقه در حال وزیدن است و این کار را برای امدادگران سخت تر می کند.

ظاهرا منطقه حادثه خارج از پوشش تلفنهای همراه است وارتباط گروهها از طریق تلفن همراه قطع شده است.
حوالی ساعت 9و30دقیقه صبح دیروز یک فروند هواپیمای میگ 29 ارتش که از پایگاه شکاری تبریز برخاسته بود در نزدیکی قله سبلان سقوط کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار