استفاده از همه ظرفیت‌های داوری در بسکتبال بانوان کشور

تهران (پانا) - مسئول کمیته داوران در امور بانوان فدراسیون بسکتبال گفت‌ از همه ظرفیت‌های داوری بانوان در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از همه ظرفیت‌های داوری در بسکتبال بانوان کشور

به گزارش صداوسیما، مستانه دهقان مسئول کمیته داوران در امور بانوان فدراسیون بسکتبال‌ افزود: همه گیری بیماری کرونا همه بخش‌های ورزش از جمله بخش داوری را تحت الشعاع قرار داد. اما از آن جائیکه رئیس فدراسیون اهتمام ویژه‌ای به بخش بانوان دارد از هفدهم فروردین مسئولیت کمیته داوران در بخش بانوان را برعهده گرفتم. ما برنامه‌های بسیار خوب و گسترده‌ای در بخش داوری بانوان داریم که از جمله آن‌ها می‌تان به حضور داوران جوان و با استعداد در مسابقات قهرمان کشوری اشاره کرد.

وی گفت: مسابقات قهرمانی کشور از ۲ هفته گذشته در رده‌های مختلف سنی شروع شد. قبل از شروع مسابقات ۲ مدرس و ارزیاب راهی استان‌ها کرده و اقدام به برگزاری کلینیک دانش افزایی داوران کردیم. همزمان با شروع این مسابقات از داوران جوان و با استعدادی که در استان‌های مختلف حضور داشتند استفاده کرده و بعد از مسابقات عملکرد آن‌ها با حضور ارزیاب مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

دهقان افزود: برای هر مسابقات ۱۲ نفر در هر مقطع بکار گرفته شده و عملکرد آن‌ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. ما به دنبال استفاده از همه پتانسیل‌های داوری در سراسر کشور هستیم. به همین علت استان‌ها از این طرح استقبال خوبی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار