قاسم محمدی بعنوان دبیر کانون های رضوی استان زنجان معرفی شد

زنجان ( پانا ) - مراسم تکریم از امراله حسنی ، دبیر سابق و معارفه از قاسم محمدی ، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان با حضور مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قاسم محمدی بعنوان دبیر کانون های رضوی استان زنجان معرفی شد

مهدی رضوی کیا مدیر خادم یاری و کانون های رضوی آستان قدس رضوی در این آیین گفت: ائمه مطهر و امامان معصوم شیعیان عمدتا در حجاز و عراق مدفون هستند و این موضوع جای تفکر و تامل دارد که چرا امام رضا (ع)در شرقی ترین نقطه ایران به شهادت رسیده و خیر و برکت را برای کشور ما فراهم کرده است و همچنین یکی دیگر از برکات وجود امام هشتم در مشهد مقدس سفر زوار و مسلمانان جهان به ایران برای زیارت حرم امام رضا(ع) است.
وی در ادامه افزود:در حقیقت همه خادمان منت دار امام رضا هستند و این افتخاری است که در طول حیات نصیب ما شده است.
رضوی کیا گفت:از بزرگترین سیره های حضرت رضا(ع) توجه به محرومان بوده است و این موضوع که به نام امام هشتم شیعیان در حال خدمت گذاری هستید و همچنین تفاوت ما با سایر مجموعه های خدماتی را نشان می دهد و مزیت حرکت ما این است که ضمانت دار ما امام رضا(ع) است و یکی از مهم ترین وظایف ما خدمت رسانی به اقشار ضعیف و محرومان با حفظ حرمت این عزیزان است.
وی بیان کرد:استان زنجان از مراکز بسیار فعال و پرتلاش در حوزه تبلیغات و خدمات آستان قدس رضوی است و امیدواریم این خدمات و همکاری ها ادامه دار باشد و همچنین بتوانیم با مدیریت جدید این کانون بیش از پیش شاهد فعالیت های مثبت کانون رضوی در استان زنجان باشیم.
نماینده ولی فقیه در ادامه برنامه گفت: برهمه خادمان رضوی واجب است که روایات این امام بزرگوار را حفظ کرده و در زندگی آن گونه که شایسته یک شیعه اهل بیت(ع)است عمل کنند.
آیت الله خاتمی در ادامه برنامه تصریح کرد: امام رضا(ع) در یک جمع از پیروان و شاگردان خود فرموده اند که رحمت بر بنده ای که علوم ما را احیا و حفظ کند و مانع فراموشی آن شود و به دیگران انتقال دهد. و این روایت بیانگر اهمیت ادامه سیره زندگی امامان است.
وی در ادامه به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت : " مایه زینت ما باشید و نه عیب ما ". این حدیث یعنی رفتار بنده شیعه و پیرو اهل بیت رسول الله نمایانگر رفتار امامان و پیامبران است و این مسئولیت بزرگی است که ما باید به درستی به آن رفتار کنیم.


در انتهای این آیین از امراله حسنی دبیر سابق کانون های خدمت رضوی استان زنجان قدردانی و حکم قاسم محمدی توسط نماینده ولی فقیه به این مسئول با حضور مدیران استانی و خادمان رضوی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار