قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور:

تامین سرویس و لباس دانش‌آموزان توسط سازمان دانش‌آموزی، باری از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد

زنجان (پانا) - قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور گفت ورود و کمک سازمان دانش‌آموزی به برخی فعالیت‌ها از جمله تامین سرویس، لباس، بیمه، توزیع کتب و همچنین مدیریت بوفه‌های مدارس، باری از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تامین سرویس و لباس دانش‌آموزان توسط سازمان دانش‌آموزی، باری از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد

حسین عبادتی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی با ورود به تامین سرویس، لباس، بیمه و توزیع کتب دانش‌آموزان و همچنین مدیریت بوفه‌های مدارس هم در راستای اهداف آموزش و پرورش قدم برمی‌دارد و هم در ارائه این خدمات به آموزش و پرورش کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ورود سازمان دانش‌آموزی در تامین سرویس و لباس دانش‌آموزان، باری از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد.

عبادتی با اشاره به شبکه مربیان سازمان دانش‌آموزی افزود: شبکه مربیان، ظرفیت بسیار خوبی برای سازماندهی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی از جمله ارائه خدمات مذکور در همراهی با آموزش و پرورش است.

قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه درآمد سازمان‌های استانی طبق قانون قابلیت هزینه در ستاد را ندارد، گفت: تمام درآمدها پس از واریز به حساب خزانه دوباره به استان‌ها برمی‌گردد و ظرفیت خوبی برای هزینه در فعالیت‌های استان است.

وی بیان کرد: نشست آتی روسای سازمان‌های دانش‌آموزی کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد که امیدواریم حمایت لازم از سوی آموزش و پرورش استان در این زمینه صورت پذیرد.

عبادتی با بیان اینکه چهارچوب استاندارد برای انتصاب‌ها در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در انتصاب مدیران جدید از نیروهای فعال، باسابقه و جهادی و آشنا به فعالیت‌ها استفاده می‌شود.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های خوب سازمان دانش‌آموزی در استان زنجان گفت: سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به خوبی در تامین لباس دانش‌آموزان ورود کرده و در هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کارودانش تولید می‌شود.

وی افزود: با این کار، هنرستان‌ها نیز ضمن عملیاتی شدن آموزش‌ها در امر تولید نیز مشارکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار