جهت شرکت در مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی:

اعضای مجلس دانش آموزی هرمزگان به اردوی تهران اعزام می شوند

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از اعزام اعضای مجلس دانش آموزی استان به اردوی تهران به منظور شرکت در مراسم اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس دانش آموزی هرمزگان به اردوی تهران اعزام می شوند

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان با اعلام این خبر افزود: چهار نفر از اعضای مجلس دانش آموزی شامل رئیس و نائب رئیس پسران و رئیس و نائب رئیس دختران دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان که دو نفر از شهرستان حاجی آباد، یک نفر از قشم و یک نفر هم از جناح می باشند به همراه دو نفر سرپرست و مربی جهت شرکت در مراسم اختتامیه دوره مذکور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار میگردد، به این اردو اعزام می شوند.

وی افزود: جهت اعزام این دانش آموزان تا کنون جلسات توجیهی متعددی با حضور سرپرستان و مربیان همراه برگزار گردیده که در آخرین جلسه امروز به مواردی از جمله؛ پوشش مناسب، رعایت شئونات اسلامی هم برای دختران و هم برای پسران که به عنوان نماینده استان در این مراسم حضور می یابند، تاکید شد.

خرامیده اظهار داشت: برنامه ریزی و اقدامات اولیه اردو از قبیل؛ دریافت مجوز اردو، تهیه رضایت نامه برای دانش آموزان، ماموریت سرپرست و مربی همراه، بیمه مدنی دانش آموزان و همراهان و همچنین بلیط رفت و برگشت با قطار انجام شده و به دانش آموزان تاکید شده علاوه بر رعایت شئونات و پوشش مناسب از همراه داشتن وسایل اضافی خود داری نموده و رضایتنامه کتبی بایستی به مهر و امضای مدیر مدرسه و کارشناس اردوهای منطقه یا شهرستان و اثر انگشت خود و اولیاء شان ممهور شده باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان همچنین تصریح کرد: این جلسه به مدت 3 روز از روز یکشنبه 9 مرداد تا روز سه شنبه 11 مردادماه بصورت کارگاهی در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار میگردد که بازدید و نشست با حضور مقام عالی وزارت نیز از برنامه های این اردو است.

وی همچنین اضافه کرد: تمامی تمهیدات این اردو انجام شده و دانش آموزان ما برای حضور پررنگ در مراسم شکوهمند، بدلیل بعد مسافت بعد از ظهر روز شنبه 8 مرداد با آمادگی کامل به تهران اعزام خواهند شد.

اسماعیل خرامیده در ادامه عنوان کرد: سرپرستان اردو آقای رامین شبانی و خانم لیلا یگانه شناس هر دو دوره ضمن خدمت اردویی را طی کرده و دارای گواهی دوره بوده و کاملا توجیه شده اند و یک گروهی هم در فضای مجازی برای سرپرستان دانش آموزان و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق ایجاد کرده ایم که موارد مهم اردویی روزانه مرتبا تاکید می شود.

این مسئول در پایان از همکاری و مساعدت مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آن اداره کل تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است با همکاری این عزیزان اعزام 30 نفر دانش آموز پیشتاز به اردوی ملی را که در اردوگاه مقدس استان اردبیل برگزار میگردد نیز انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار