معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل:

رسالت مدارس استعدادهای درخشان سنگین‌تر و پیچیده‌تر است

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت رسالت مدارس استعدادهای درخشان سنگین‌تر و پیچیده‌تر است، بنابراین در بحث آموزش، جریان‌سازی مثبت و مطالبه‌گری از همین مدارس آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت مدارس استعدادهای درخشان سنگین‌تر و پیچیده‌تر است

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه مدیران مدارس استعدادهای درخشان خواستار جریان سازی وتبیین رسالت مدارس استعدادهای درخشان در جلسات انجمن اولیا و مربیان شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توسعه متوازین از مدیران خواست برای هدایت تحصیلی و تغییر رشته حساسیت نشان دهند و متغیرهای مزاحم را در این خصوص شناسایی کرده و برای اولیا و دانش آموزان بیان کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی در مدارس، ضمن گلایه از تدریس محتوای پایه های بعدی در این کلاس‌ها اظهار کرد: به چه استدلالی مثلا محتوای دروس یازدهم در کلاسهای فوق برنامه پایه دهم تدریس می شود؟ آیا دانش آموزی که به ناچار در این فضا قرار گیرد استفاده مطلوب می برد؟

مشکی با اعلام رضایت از عملکرد مدارس استعدادهای درخشان استان در امتحانات نهایی و آزمون پایش عملکرد یادگیری که بالاتر از میانگین کشوری مدارس سمپادی قرار دارد، بر حمایت از این مدارس و تخصیص نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس آخرین جدول وزارتی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار