بازدید «یوسف نوری» و «اصغر باقرزاده» از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه، از ‌نخستین نمایشگاه و رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" بازدید کردند و به گفت‌وگو با افرادی پرداختند که دارای الگو، ایده و محصول برای حل چالش‌های مدیریتی کشور هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید «یوسف نوری» و «اصغر باقرزاده» از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

به گزارش پانا، یوسف نوری و اصغر باقرزاده صبح امروز در نخستین نمایشگاه و رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" در مصلی تهران حضور یافتند تا از نزدیک در جریان دستاوردهای مدیریتی شرکت‌ها و موسسات خصوصی و استارت‌آپی قرار گیرند.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه، در این بازدید ضمن حضور در تعدادی از غرفه‌ها، به گفت‌وگو با فعالان بخش خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان ایده‌های مدیریتی پرداختند و در جریان دستاوردها، دغدغه‌ها، مشکلات پیش‌رو و انتظارات آن‌ها از دستگاه‌های دولتی قرار گرفتند.

حضور این دو مقام وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه، با درخواست‌های متعدد حاضران در غرفه‌ها برای گفت‌وگوی چهره به چهره با یوسف نوری و اصغر باقرزاده همراه بود.

گفتنی است نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران با هدف ایفای نقش به عنوان حلقه وصل میان مدیران کشور و شرکت‌ها و موسسات خصوصی و استارت‌آپی برگزار شده است و گروه‌هایی در این رویداد حضور دارند که صاحب الگو، ایده و محصول برای حل چالش‌های اساسی کشور در زمینه مدیریتی هستند.

در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی کنند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند. از طرفی این مجموعه‌ها از طریق شبکه‌سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور، کسب و کار خود را توسعه دهند.

مطابق اعلام دست‌اندرکاران نمایشگاه، حدود ٨٠٠ غرفه در زمینه‌های جمعیت، بهداشت و سلامت، محیط زیست، محصولات فرهنگی و تربیتی، اقتصاد، آموزش و مشاوره، حکمرانی مردمی و... در این نمایشگاه حضور دارند؛ نمایشگاهی که با همت بنیاد فرهنگی خاتم‌ و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مردمی‌سازی دولت برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار