در نشست هم‌اندیشی معاونان پرورشی مدارس قم عنوان شد:

ضرورت ایجاد شور و نشاط تربیتی و پرورشی در مدارس

قم (پانا) - ضرورت ایجاد شور و نشاط تربیتی و افزایش توانمندی‌های نیروهای پرورشی در مدارس، در پنجمین نشست هم‌اندیشی معاونان و مربیان حوزه پرورشی مدارس نواحی ١، ٢ و ۴ قم مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد شور و نشاط تربیتی و پرورشی در مدارس

جلسه هم اندیشی معاونان و مربیان مدارس نواحی ١، ٢ و ۴ آموزش و پرورش قم با حضور بیش از ٣٠٠ نفر از همکاران این حوزه در سینما تربیت برگزار شد.

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در این نشست، طی سخنانی با بیان خط مشی جدید این معاونت اظهار کرد: خلاقیت، استفاده از تجربه های نیروهای پرورشی استان و تکریم جایگاه نیروهای پرورشی، مهمترین محورهای تحول پرورشی در استان را تشکیل می دهد.

وی افزود: رونق شادی و نشاط تربیتی در مدارس و توانمندسازی نیروهای پرورشی از اولویت‌های دوره جدید پرورشی محسوب می‌شود که بایستی برای تحقق آن در سال تحصیلی آینده، با همفکری فعالان پرورشی و تربیتی مدارس، راهکارهای لازم را طراحی و اجرا کرد.

در نشست فوق، معاونان و مربیان پرورشی مدارس، دغدغه‌ها و مسائل خود در این حوزه را با موضوعات تبادل تجربیات تربیتی، توانمندسازی نیروهای پرورشی، ایده‌های جدید قرآنی برای مدارس، ایجاد مرکز آموزش‌های اردویی، راه‌اندازی هیات اندیشه‌ورز استان و ... بیان کردند.

همچنین روسای ادارات فرهنگی، هنری، امور تربیتی و مشاوره و قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش نیز در جلسه فوق به پاسخگویی سوالات و مسائل مطرح شده از سوی حاضران پرداختند.

لازم به ذکر است جلسه مربوط به معاونان و مربیان پرورشی ناحیه 3 آموزش و پرورش قم، پیش از این برگزار شده بود.

خبرنگار: سعید بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار