جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی قم و زنجان

قم(پانا)- جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان های زنجان و قم اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی قم و زنجان

جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان های زنجان و قم در مجلس دانش آموزی کشور، سالن شهید فخری زاده اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.
به دنبال سفر علی صالحی رئیس هیئت اندیشه ورز استان زنجان و همچنین نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان زنجان در کشور به استان قم، جلسه هم اندیشی با امید محمدی رئیس مجلس دانش آموزی استان قم و نماینده مجلس دانش آموزی استان در کشور برگزار شد.
امید محمدی در این جلسه، اظهار داشت: قم پایتخت مذهبی ایران بوده و از موقعیت راهبردی در سطح کشور برخوردار است.
وی افزود: باید تشکلات دانش آموزی به سمت و سویی حرکت کنند که بتوانند در تصمیم گیری های کلان تاثیر گذار باشند که این به معنای تحقق مردم سالاری و همچنین اجرای گام دوم انقلاب است.
رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان قم ادامه داد: باید ساختار مجلس دانش آموزی و دیگر مجمع های نوجوانان به سمت و سویی حرکت کنند که از جایگاه ویژه ای برخوردار باشند و نگاه مسئولین نگاه تشریفاتی نباشد بلکه قدرت اجرایی داشته باشد.
وی تعدادی از طرح های تصویب شده در مجلس دانش آموزی استان قم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تا ماه های آینده میتوان با دستور و همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تعدادی از این طرح ها را اجرا کرد که از جمله ی آنها میتوان به طرح جامع خدمات دانش آموزی اشاره داشت که میتواند تاثیر مهمی در جامعه دانش آموزی داشته و در صورت نتیجه مطلوب به وزارت آموزش و پرورش ارائه گردد.
علی صالحی نیز گفت: قم و زنجان از ظرفیت های خوبی برخوردار هستند که میتوان وجه اشتراکات را شناسایی کرد و همکاری های خوبی در این زمینه ها داشت.
وی افزود: نمایندگان کشوری مجلس دانش آموزی استان های قم و زنجان شایسته است در برنامه ها با یکدیگر تعامل داشته باشند.
رئیس هیئت اندیشه ورز زنجان مطرح کرد: می توانیم شبکه ای وسیع از نوجوانان و دانش آموزان فعال تشکیل دهیم که پس از دوران دانش آموزی نیز در مسائل استانی و کشوری تاثیر گذار باشند.
وی همچنین ضمن تحسین طرح های مطرح شده از طرح جامع خدمات دانش آموزی استقبال کرده و مقرر شد هماهنگی های لازم را برای اجرای این طرح در استان زنجان نیز انجام دهد.
رسول ملایی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم نیز با حضور در این جلسه ضمن خوشامدگویی به نماینده استان زنجان، از طرح های همکاری مشترک استقبال کرد.
دانش آموزخبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار