جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در قم برگزار می‌شود

قم(پانا)- معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم از برگزاری جشنواره استانی شعر دفاع مقدس ویژه عموم علاقمندان بخصوص معلمان و دانش‌آموزان در قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در قم برگزار می‌شود

«وحید رسولی» در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: ابزار هنر، از مهمترین راه ها برای انتقال درست و کامل فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس محسوب می شود.
وی افزود: در همین راستان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت زیرمجموعه بیست وچهارمین کنگره ملی شعر در قم برگزار می شود.
رسولی با اشاره به محورهای جشنواره، عنوان کرد: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و نیز بخش عمومی شعر دفاع مقدس، محورهای جشنواره استانی کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت را تشکیل می دهد.
معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قم خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال شعر به جشنواره مزبور، 31 شهریور سال جاری تعیین شده و پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان قم، نفرات برتر جهت رقابت، به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: تمامی علاقمندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، از جمله طیف گسترده معلمان و دانش آموزان می توانند سروده های خود را حداکثر تا تاریخ اعلام شده به صورت فایل ورد، به شماره 09368311920 به نام «وحید رسولی» در پیام رسان های ایتا یا واتساپ ارسال کنند.
رسولی ادامه داد: همچنین شماره 02533554211 دبیرخانه استانی واقع در میدان مفید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم جهت کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار