تمدید مهلت ارسال اثر به مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس در قم

قم(پانا)- مهلت ارسال آثار شعر به مرحله استانی بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس که تا 31 شهریور اعلام شده بود، تا 15 مهرماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال اثر به مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس در قم

کنگره شعر دفاع مقدس یکی از مهم ترین رویدادهای هنری و ادبی و جریان ساز در سطح کشور است و شاعران همواره به خوبی از آن استقبال کرده اند.

این کنگره در دو بخش استانی و ملی برگزار می شود و آثار ارسالی شاعران ابتدا در بخش استانی کد گذاری و داوری شده و سپس اشعار برگزیده به مرحله کشوری راه می یابند.

محورهای کنگره پنج بخش، اول جریان عمومی دفاع مقدس، رزمندگان، آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیانی، جانبازان و ...، دوم حماسه جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم بخصوص شهدای مدافع حرم استان قم، سوم دفاع مقدس و جنگ نرم، چهارم شهدای مدافع سلامت، گروه های جهادی و کادر درمان و پنجم شعر کودک و نوجوان را در بر می گیرد.

اشعار کنگره می تواند به دو زبان فارسی و بومی و در قالب های مختلف سروده شده و به صورت فایل ورد ارسال گردد و ترجمه فارسی اشعار بومی حتما باید همراه شعر بومی ضمیمه شود.

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری کنگره، محدودیتی از لحاظ تعداد اشعار ارسالی و سن شرکت کنندگان وجود ندارد؛ ضمنا مهلت اعلام شده برای شرکت در کنگره شعر تا 31 شهریور اعلام شده بود اما بدلیل لزوم بهره مندی بیشتر از فضای حماسی و معنوی هفته دفاع مقدس، تا 15 مهرماه تمدید شده است.

علاقمندان به شرکت در کنگره شامل معلمان، دانش آموزان و دیگر قشرهای جامعه، لازم است مشخصات فردی خود را شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس، در انتهای اشعار قید نموده و به شماره واتساپی 09368311920 ( به نام وحید رسولی) مدیر ادبیات و هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار