رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم:

انس با شهدا موجب ایمنی در برابر آسیب‌های فضای مجازی است

قم (پانا) - رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم گفت اگر یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود و جوانان با آن مانوس باشند، آسیب‌های اجتماعی بخصوص در فضای مجازی کاهش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
انس با شهدا موجب ایمنی در برابر آسیب‌های فضای مجازی است

«علی اکبر خوشگفتار مقدم» رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم در سومین یادواره شهدای ارتش که با محوریت شهدای نیروی زمینی در استان قم در سالن همایش قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: رژیم بعث عراق ابتدای جنگ به لحاظ نظامی ما را ذلیل می دید و تجاوز خود را آغاز کرد اما به لطف خدای متعال فرزندان شجاع و رشید این سرزمین، در شرایط دشوار، ۸ سال در برابر دشمن ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باعث شد تا ما از آن دوران سخت و ذلت‌بار خارج شویم، بیان کرد: امروز دنیا شاهد برخورد مقتدرانه ارتش و سایر نیروهای مسلح ما با پهپادهای متجاوزان است و دیدیم که دشمنان چگونه فاصله خود را با ما حفظ کرده‌اند.

خوشگفتار با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن شهدا وظیفه همه ما است، گفت: خدای متعال از صدر اسلام فرموده که شهدا همواره زنده هستند و در نزد او جایگاه والایی دارند؛ اینکه امروز ما در این جلسه حضور داریم، دعوت ما نیست بلکه به دعوت شهدا در این جلسه حاضر شده‌ایم.

وی ابراز کرد: اگر یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود، ما شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی که این روز‌ها از طریق فضای مجازی دیده می‌شود، خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز بایستی سبک زندگی شهدا و ایثارگری‌ها و جانبازی‌های آن بزرگ مردان روزگار، به نسل‌های جوان و فرزندان ما بیشتر تبیین شود چراکه هرچقدر بیشتر به شهادت توجه کنیم، کمتر مورد آسیب نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب قرار می‌گیریم.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان ادامه داد: علاوه بر گرامی داشتن یاد شهدای عزیز نباید تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا فراموش شود؛ این پدران و مادران، جوانان شجاعی را تربیت کردند و در زمان مورد نیاز، فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب کردند.

وی اضافه کرد: ارتش در استان قم تا چند سال پیش بین شهروندان کمتر شناخته شده بود و این به آن معنا نیست که ارتش اقدامات موثری انجام نداده، بلکه ما شاهد هستیم ارتش در قم نیروی‌های وظیفه‌شناس بسیاری داشته است که در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت در عرصه‌های مختلف است، خاطر نشان کرد: وجود امنیت همه جانبه در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما در کنار حفظ و توان امنیت مرزهای جغرافیایی، مسئولان بایستی نسبت به حل مشکلات تورم و گرانی برنامه‌ریزی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار