معاون استاندار قم:

دستگاه‌های قم تمامی ظرفیت خود را در اختیار کنگره ملی شهدا قرار دهند

قم (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت همه دستگاه‌های استان باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی ظرفیت‌های خود را در اختیار کنگره ملی شهدا قرار بدهند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های قم تمامی ظرفیت خود را در اختیار کنگره ملی شهدا قرار دهند

احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری قم افزود: حدود ۴ ماه باقی مانده تا برگزاری این کنگره باید تمام توان استان برای برگزاری باشکوه این کنگره به میدان بیاید.

وی عنوان کرد: هم اکنون حدود ۵ دستگاه اجرایی استان در مسیر برگزاری این کنگره عملکرد قابل قبول و پررنگی دارند و لازم است تا سایر دستگاه ها نیز به مسوولیت های خود در قبال این کنگره عمل کنند.

معاون استاندار قم در ادامه گفت: هم اکنون وضع عفاف و حجاب در برخی اصناف، داروخانه ها و باشگاه‌های ورزشی و برخی فضاهای عمومی و دولتی تاسف‌آمیز است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مساله آسیب های اجتماعی و هدایت آنها به سمت مطلوبیت بیشتر، خاطرنشان کرد: همچنین بازرسی های مستمری نیز از ادارات برای پایش پایبندی به منشورات اخلاقی، تکریم ارباب رجوع، میزان دسترسی به مدیران کل، میزان پایبندی به فرهنگ عفاف و حجاب در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار