توصیه یک مجسمه‌ساز به تازه واردان عرصه هنر: تلاش کنید و ناامید نشوید

پردیس (پانا) - هنرمند مجسمه‌ساز به تازه واردان عرصه هنر، توصیه کرد که برای ورود به هر کاری زود ناامید نشوند و دست از تلاش نکشند و اگر تنها این قاعده را رعایت کنند قطعا دیر یا زود در کاری که شروع کرده‌اند، موفق خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توصیه یک مجسمه‌ساز به تازه واردان عرصه هنر: تلاش  کنید و ناامید نشوید

سارا احمدی ۳۶ سال دارد و اگرچه رشته‌ای که از آن فارغ التحصیل شده مهندسی صنایع است، اما با توجه به علاقه‌ای که از دوران کودکی به هنر به ویژه مجسمه‌سازی داشته، این رشته هنری را فرا گرفته است و توانسته در این رشته فعالیت کند.

وی در رابطه با علاقه خود به کارهای هنری اظهار کرد: «از کودکی به کارهای هنری علاقه داشتم و نقاشی می‌کشیدم، ولی کار مجسمه‌سازی را در دوران راهنمایی تجربه کردم و اکنون حدودا یک‌سال است با خواهرم مجسمه‌‌سازی می‌کنیم.»

این هنرمند مجسمه ساز در رابطه با نحوه شروع به کار در عرصه حرفه‌ای مجسمه‌سازی، بیان کرد: «زمانی شروع به کار کردم، فکرم درگیر مشکلات خانوادگی بود که در آن دوران پیش آمده بود. با توصیه و همراهی خواهرم این کار را آغاز کردم؛ انجام این کار به من کمک کرد تا بتوانم راحت‌تر آن دوران را سپری کنم. استقبال مردم هم برای شروع بد نبود ولی احساس می‌کنم مردم هنوز آن طور که باید ارزش کار هنری را درک نمی‌کنند.»

احمدی در رابطه با اینکه به چه گروه سنی آموزش مجسمه‌سازی می‌دهد، گفت: «من به تمام سنین آموزش مجسمه‌سازی می‌دهم. البته این کار را تازه شروع کردم. کارهایم را از طریق سایت‌های اینستاگرام و باسلام به فروش می‌رسانم.»

هنرمند مجسمه‌ساز، در رابطه با کارهای دیگری که به غیر از مجسمه‌سازی انجام می‌دهد، افزود: «بجز مجسمه‌سازی، نقاش هم هستم و به صورت حرفه ای تابلوی رنگ روغن و سیاه قلم می‌کشم.»

وی در رابطه با این موضوع که چه توصیه‌ای به کسانی که تازه می‌خواهند کار هنر را آموزش ببینند دارید، بیان کرد: «توصیه من به عزیزانی که تازه می‌خواهند به وادی هنر وارد شوند این است که هر کاری را که شروع می‌کنند، به هیچ عنوان ناامید نشوند و دست از کار و تلاش برندارند با این روش به طور قطع دیر یا زود به نقطه اوج خود خواهند رسید.»

دانش آموز خبرنگار: نرگس اسماعیلی سراجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار