صیامی در گفت‌وگو با پانا؛

دولت در حوزه اقتصاد باید اقدام انقلابی انجام دهد

مردم اگر در سفره خود ارزانی ببینند اعتمادشان به دولت بیشتر می‌شود/ مردم انتظار دارند شعارهای دولت عملیاتی شود

تهران (پانا) - دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه دولت باید در حوزه شعارهای خود صادق‌الوعد باشد و انتظار مردم در حوزه اقتصادی در یکسال گذشته، محقق نشده است، گفت مردم اگر در سفره خود ارزانی و ثبات ببینند، اعتمادشان به دولت هم بیشتر خواهد شد، بنابراین دولت باید اقدام انقلابی انجام دهد. 

کد مطلب: ۱۲۹۴۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت در حوزه اقتصاد باید اقدام انقلابی انجام دهد

دلاور صیامی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری و چرخش مردم به سوی دولت مردمی و انقلابی اظهار داشت: «مردم در هشت سال گذشته دولت اصلاحات، ارزیابی کردند و بر روی قول‌ها، شعارها و وعده‌های دولت آقای روحانی متمرکز شدند و آن‌ها را مبنا قرار دادند و عملکرد را سنجش کردند. دولت اصلاحات آمد، شعار عدالت و تدبیر داد، اقتصاد کشور و همه مسائل دیپلماسی، داخلی و خارجی را به برجام ربط داد، در نهایت همه چیز در حد حرف باقی ماند. هیچ اتفاقی نیافتاد. به همین خاطر مردم که همیشه پای انقلاب بوده و هستند، به گفتمان انقلاب اسلامی روی آوردند و متوجه شدند آنچه که می‌تواند بحران‌های مختلف اقتصادی و ... را از بین ببرد همین گفتمان انقلاب اسلامی است.»

وی ادامه داد: «مردم رای بسیار خوبی به آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم دادند و اکنون هم توقع دارند همه آن شعارهایی که زمانی در انتخابات به مردم داده شده است، همگی عملیاتی و برای مردم محقق شود. مردم می‌خواهند نهضت مسکن، اشغال و روان‌سازی اقتصادی عملیاتی شود و آن‌ها را ببینند.»

رئیس کمیته سیاسی و احزاب آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته گفت: «برای اینکه این شعارها محقق شود و مردم بتوانند از این انتخابی که کردند راضی باشند، باید واقعا شعارها عملی شوند. متاسفانه در یکسال گذشته در حوزه اقتصاد آن چیزی که انتظار مردم بوده، عملی نشده است. گرانی هست و شاید هم بیشتر شده است، مردم قطعا از این وضعیت ناراحت هستند. دولت انقلابی باید کار انقلابی انجام دهد، تورم را کاهش دهد و وضعیت را سامان ببخشد چون واقعا مردم اکنون نمی‌دانند چه جواب خانواده‌های‌شان را بدهند.»

صیامی تصریح کرد: «دولت انقلابی باید صادق‌الوعد باشد. در حوزه انتصابات در دولت سیزدهم ارزیابی من این است که برخی انتخاب‌ها در حوزه وزرا ضعیف بوده است. نیروهای انقلابی متاسفانه هنوز به خوبی به کار گرفته نشده‌اند. مدیران میانی هنوز همان مدیران دولت قبل هستند. باید دولت انقلابی، نیروهای ارزشی و انقلابی و البته متخصص را به کار بگیرد.»

دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطرنشان کرد: «مردم اگر در سفره خود احساس کنند ارزانی هست یا ببینند ثبات حفظ شده، مطمئن باشید اعتمادشان به دولت بیشتر هم خواهد شد. دولت انقلابی وظیفه دارد در حوزه برجام بده بستانی انجام دهد و مردم در حوزه برجام با اقتدار پیروز شوند؛ هم عزت کشور حفظ شود و هم یک اقتصاد روان داشته باشیم که با همه دنیا تعامل داشته و اقتصاد کشور را پیش ببریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار