رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان قم معرفی شد/عکس

قم(پانا) - رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان قم امروز طی مراسمی با حضور مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در پردیس آیت‌الله طالقانی این دانشگاه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان قم معرفی شد/عکس

مدیر جدید پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قم امروز در آستانه عید غدیر طی مراسمی با حضور مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در پردیس آیت الله طالقانی این دانشگاه معرفی شد.

در این مراسم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی با اشاره به اهمیت فوق العاده دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: آینده آموزش و پرورش متکی به دانشگاه فرهنگیان است و این دانشگاه باید مرکز ترویج ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی و الگویی برای سایر دانشگاه های کشور باشد.

در ادامه، حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: این دانشگاه از جهات مختلف دچار نقص ها و کمبودهای عدیده ای است و ان شاءالله در دولت فعلی و ریاست جدید دانشگاه این کمبودها پیگیری و جبران شود.

حسن محمدپور رئیس سابق دانشگاه فرهنگیان قم نیز با بیان این جمله که خدا را شاکرم که در طول خدمتم توفیق داشتم که معلم بودم و تا پایان معلم ماندم، ابراز کرد: در طول چهارسال خدمت خود در مدیریت امور پردیس های استان قم سعی کردم همواره یادگیرنده باشم.

وی همچنین گزارشی از فعالیت های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی و عمرانی صورت گرفته در سال های اخیر ارائه و از همکاری مجموعه های مرتبط تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید نقی موسوی مدیر جدید امور پردیس های فرهنگیان استان قم نیز با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، صدقه جاریه، رویه هدایت آمیزی که بدان عمل شود و فرزند صالح را از موجبات ارتقاء روحی پس از مرگ عنوان کرد و گفت: برنامه محوری، اقدام محوری، آینده نگری، حفظ سرمایه انسانی و روابط خالصانه بر اساس محبت اهل بیت(ع) در دانشگاه فرهنگیان و استماع نظرات از مهم ترین رویکردها و استراتژی های مدیریت جدید این دانشگاه خواهد بود.

در این مراسم متن لوح تقدیر سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور از حسن محمدپور قرائت و با اهداء هدایایی از وی تجلیل شد؛ همچنین حکم مسئولیت حجت الاسلام سید نقی موسوی مدیر جدید امور پردیس های استان قم به وی تقدیم گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار