سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱:

تشکلات دانش‌آموزی، فرصتی برای تمرین مدیریت در دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱، در دیدار نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی و مشاوران جوان، تشکلات دانش‌آموزی را فرصتی برای شروع و تمرین مدیریت در دانش‌آموزان دانست و بر استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی در اداره امور مدرسه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکلات دانش‌آموزی، فرصتی برای تمرین مدیریت در دانش‌آموزان است

شهریار خواجه صالحانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل های دانش آموزی منطقه و مشاوران جوان مدیر منطقه به اهمیت حضور فعال دانش آموزان و اثرگذاری آنها در اداره امور مدرسه اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: شما نوجوانان و جوانان، مدیران آینده این کشور هستید. از این رو از دوران مدرسه باید با پذیرفتن مسئولیت، در اداره امور مدرسه سهیم باشید و مدیریت را تمرین کنید.

وی افزود: شما باید قدر خودتان و فرصتی که این امر برای شما ایجاد کرده است را بدانید و شهدا را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهید. زیرا تأسی به راه شهدا، راه درست را به ما می آموزد.

خواجه صالحانی در پایان با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات کارگاهی به صورت مستقل ویژه دختران و پسران و بهره مندی از نظرات و راهکارهای دانش آموزان در عرصه‌های مختلف، برگزاری چنین جلساتی را در اداره امور آموزش و پرورش اثرگذار دانست.

در ادامه، حسین بختیاری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه طی سخنانی بیان کرد: یکی از دغدغه های ما بعد از کرونا، بازگشایی هر کانون بود که به حول قوه الهی در مدت کوتاهی رقم خورد.

وی با اشاره به اهمیت تشکلات دانش آموزی در تحقق تربیت تمام ساحتی گفت: تشکیلات دانش آموزی، هر کدام به نوعی نیرو پروری دارند. بسیج؛ لشکر پروری، اتحادیه؛ مدیر پروری و سازمان دانش آموزی؛ تربیت اجتماعی و مسئولیت پذیری در جامعه را در نوجوانان رقم می‌زنند.

وی با اشاره به ضرورت تحقق تربیت تمام ساحتی گفت: اعضای تشکلات دانش آموزی، مصداق بارز تحقق تربیت بر اساس تربیت تمام ساحتی هستند. زیرا علاوه بر بعد علمی، در سایر ابعاد سند تحول بنیادین فعال هستند و ضمن تقویت خود، راهنمای گروه همسالان خود در این عرصه ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار