مدیر کل اداره بهزیستی، خراسان رضوی:

سازمان بهزیستی در چهارچوب تحقق آرمان های انقلاب مشغول خدمت است

مشهد(پانا)- مدیر کل اداره بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی دویست و یازده هزار و پانصد و نود سه خانواده و ششصد و پنجاه هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۱۰ درصد خراسان رضوی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و بنده با همکارانم در چهارچوب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی مشغول خدمت هستیم.

کد مطلب: ۱۲۹۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان بهزیستی در چهارچوب تحقق آرمان های انقلاب مشغول خدمت است

مسعود فیروزی در پیش از قرائت خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته بهزیستی، گفت: شاید بهزیستی یکی از سازمان هایی باشد که در جهت تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از کجروی نسبت به اهداف انقلاب و به عنوان مولود انقلاب حرکت می کند.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۵۹ به ابتکار شهید فیاض بخش، ۱۶ دستگاه که کار های موازی اعم از دولتی، بین دولتی یا خیریه ای انجام می دادند این کارها را گرد هم آوردند و با همکاری شهید لواسانی لایحه تشکیل سازمان بهزیستی را به مجلس ارائه کردند و در ادامه سازمانی با تحت عنوان سازمان تقویتی شهرداری به آن اضافه شد و در راستای تحقق اصل ۳، ۲۱ و ۲۹ قانون اساسی که عدم تبعیض در دستور کار این سه اصل است، توجه زنان سرپرست خانوار، بی سرپرست، بد سرپرست و کودکان آنها که توجه این رفاه و تأمین اجتماعی برای همه جامعه است، در ۴۲ سال پیش این سازمان تأسیس شد و همچنان در راستای تحقق اهداف انقلاب بر اساس اهمیت معیارهای انقلاب، حساسیت و توجه مقام معظم رهبری به این آرمان و عدم انحراف از رسیدن به آرمان ها، سازمان بهزیستی به کار خود ادامه می دهد.

فیروزی در ادامه با بیان اینکه، بهزیستی شاید پر وظیفه ترین سازمان حاکمیتی باشد، اظهار کرد: نزدیک به ۶۰ وظیفه و ۱۷۰ فعالیت در قالب اجرایی دارد. خدمات بهزیستی قبل از تولد افراد در قالب مشاوره، غربالگری و... شروع می شود.

مدیر کل اداره بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر، استان خراسان رضوی دویست و یازده هزار و پانصد و نود سه خانواده و ششصد و پنجاه هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۱۰ درصد خراسان رضوی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و بنده با همکارانم در چهارچوب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی مشغول خدمت هستیم.

خانواده های سه قلو دار تحت حمایت قرار می گیرند

فیروزی اینگونه اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری، کلیه خانواده هایی که فرزندان سه قلو داشته باشند بدون نگاه به اینکه در چه خوشه اقتصادی قرار دارند تحت پوشش ارائه خدمت و حمایت قرار می گیرند و همچنین اغلب خانواده هایی که دو قلو دارند در دهک های پایین جامعه هستند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار