همزمان با عید قربان در برج میلاد؛

مراسم ازدواج ۱۱۴ زوج دارای معلولیت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان از برگزاری دهمین مراسم جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دارای معلولیت «مهرانه» همزمان با عید سعید قربان خبر داد و گفت این برنامه به همت سازمان بهزیستی کشور و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و شهرداری تهران در برج میلاد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ازدواج ۱۱۴ زوج دارای معلولیت برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، علی‌همت محمودنژاد مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان از برگزاری دهمین مراسم جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دارای معلولیت «مهرانه» همزمان با عید سعید قربان خبر داد و گفت: این برنامه به همت سازمان بهزیستی کشور و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و شهرداری تهران در برج میلاد برگزار می‌شود.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور معلولان، ادامه داد: ۱۱۴ زوج دارای معلولیت در محدوده سنی ۲۴ تا ۵۱ سال از گروه‌های مختلف بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی و کم‌توان ذهنی با معلولیت خفیف هستند که با مشاوره‌های سازمان بهزیستی کشور با یکدیگر آشنا شدند تا زندگی مشترکشان را با حداقل آسیب آغاز کنند.

وی حمایت بهزیستی از افراد دارای معلولیت، تحقق مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران و تنویر افکار عمومی درخصوص حقوق معلولان را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف ما ترویج ازدواج بالاخص برای افراد معلول است؛ چراکه این افراد نیز حق زندگی داشته و مجموعه دولت و همه مسئولین باید کمک کنند که شرایط ازدواج این افراد نیز مهیا شود.

در این مراسم همزمان به صورت زنده یک عقد رسمی برای یک زوج معلول با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و شهردار تهران جاری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار