در ناحیه یک بهارستان:

کلاس‌های طرح جبران یادگیری ابتدایی آغاز به کار کردند

بهارستان یک (پانا) - آیین افتتاحیه طرح جبران و تثبیت یادگیری مختص دانش‌آموزان ابتدایی با هدف تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در مدرسه مهر بهارستان یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های طرح جبران یادگیری ابتدایی آغاز به کار کردند

الهام صیادی، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص برگزاری کلاس‌های جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان، اظهار کرد: ۱۲ مدرسه در قطب‌های آموزشی به عنوان پایگاه و ۲ مدرسه به عنوان مدرسه مجری طرح، از روز شنبه آغاز به کار خواهند کرد و حدود ۱۶۰۰ دانش‌آموز در این پایگاه‌ها جهت بهره‌مندی از آموزش ساماندهی شده‌اند.

همچنین صیادی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مدارس همجوار پایگاه آموزشی در هر قطب، بنا بر اعلام نیاز مدرسه و سهمیه اعلام شده در هر پایه و ساعت مشخص در این کلاس‌های جبرانی حاضر می‌شوند.

لازم به ذکر است مشمولان این طرح همه دانش‌آموزانی که در سه درس فارسی، علوم و ریاضی توصیف "نیازمند تلاش بیشتر" و "قابل قبول" را در دوره اول و دوره دوم ابتدایی به دست آورده بودند، هستند.

همچنین معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان از اهداف اجرای این طرح به «تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، حمایت از دانش‌آموزان لازم‌التوجه و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل»، به ویژه در پایه‌های اول و دوم ابتدایی اشاره کرد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار