احمدی لاشکی:

هدف از دیدارهای مردمی، تسهیل‌گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و نماینده تام‌الاختیار وزیر در اولین روز حضور در میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به امور مردم در دستور کار قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از دیدارهای مردمی، تسهیل‌گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم است

قاسم احمدی لاشکی با همراهی منصور اردستانی مدیر کل حقوقی، املاک، ابوالفضل پریمی مدیرکل هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و مهاجری نژاد مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس با حضور در میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش، با مراجعین حوزه تعلیم و تربیت گفتگو و ضمن دیدار چهره به چهره به مسایل و درخواست های آنان رسیدگی کردند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: ‌تکریم ‌و پاسخگویی در مقابل مردم موجب تقویت اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان و گسترش مشارکت عمومی خواهد شد.احمدی لاشکی با تشکر از دست اندرکاران میز خدمت در اداره کل آموزش و پرورش گفت: باید حاصل این اقدام، تسهیل‌گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد.

گفتنی است؛ به مناسبت سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کرمانشاه، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (22 و 23 تیر‌ماه جاری) میز خدمت آموزش و پرورش در محل اداره کل آموزش و پرورش با حضور نماینده تام الاختیار وزیر تشکیل و طی دو روز به درخواست‌های مراجعین در حوزه آموزش و پرورش رسیدگی و درخواست‌ها در سامانه سامد ثبت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار