عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با پانا:

دشمنان به‌دنبال اختلاف دولت و مجلس و ناامیدی مردم هستند

نمایندگان مجلس و دولتمردان باید همگرایی خود را افزایش دهند/ دولت مردمی در حوزه کرونا و دیپلماسی موفق عمل کرده است/ پیام اعتماد مردم به دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی

تهران (پانا) - نماینده مردم بردسکن و کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت دشمنان می‌خواهند دولت و مجلس را ناکارآمد جلوه دهند و آن‌ها را به جان هم بیاندازند تا کارها به پیش نرود. دشمنان می‌خواهند از این اختلاف ناامیدی مردم را رقم بزنند که در این عرصه هم نمایندگان مجلس و هم دولتمردان باید مراقب باشند که سر لجبازی و ناسازگاری با هم نداشته باشند و تعامل و همگرایی خود را افزایش دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان به‌دنبال اختلاف دولت و مجلس و ناامیدی مردم هستند

جواد نیک‌بین در آستانه اعتماد به دولت مردمی در گفت‌وگو با پانا درباره پیام این تغییر اظهار داشت: «اولین پیام اعتماد مردم به دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی این است که مردم اهل مقاومت هستند و با استکبار و سازش نمی‌خواهند کنار بیایند. همچنین مردم از دولت‌های لیبرال و غرب‌گرا خسته شده‌ان و اعتمادی به این دولت‌ها ندارند. سوم اینکه نگاه مردم این است که افراد دست‌پاک با شعارهای انقلابی و با کارنامه قوی سردمدار دولت باشند و سکان این انقلاب را در دست بگیرند. چهارم اینکه پیام مردم به دولت‌های غربی است که در این چهل سال هر کاری که توانستید کردید، همه نوع دشمنی کردید اما هیچوقت به نتایج خود دست نیافتید و الان هم مردم دنبال این هستند که با شما سازش نکنند و محکم‌تر از قبل راه انقلاب را در پیش بگیرند. مردم با آرای بالا به دولت مردمی خواستند بگویند که ما از وعده‌های توخالی نگاه به بیروت از انقلاب و نظام خسته شدیم و اعتقاد به درون داریم و به ما می‌توانیم ایمان داریم و این دولت می‌تواند این ما می‌توانیم را اجرایی کند.»

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت در عرصه‌های مختلف قابل ارزیابی است، گفت: «در عرصه بهداشت و درمان دولت توانسته است عالمانه و قوی موضوع کرونا مدیریت کند و روزهایی بدون مرگ و میر کرونا را پشت سر بگذاریم. در حوزه دیپلماسی با عملکرد خوب مقابل زیاده‌خواهی‌ها و یاوه‌گویی‌های استکبار ایستاده است و مذاکره فقط با چند کشور غربی را به مذاکره با مرزهای ایران و کشورهای همسایه تغییر و تکمیل کرده است.»

وی اضافه کرد: «دولت ضمن اینکه مذاکره با همان کشورهای غربی را ادامه داده با پشتوانه قوی و مردمی، مذاکره و تعامل با کشورهای همسایه را هم از دست نداده است، بازارهای کشورهای همسایه را هدف قرار داده و در این حوزه هم موفق بوده است. اما در حوزه اقتصادی درون کشور هنوز دولت موفق نبوده است.»

نیک‌بین گفت: «موضوع سفرهای استانی و ارتباط چهره به چهره آقای رئیسی با مردم بخشی از پیکره امید به مردم را تعالی داده و خوب بوده است اما باید قدرت اقتصادی مردم افزایش پیدا کند تا امیدافرینی به شما بهتری نمود پیدا کند.»

این نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد: «در حوزه گفتمان این دولت مطابق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حرکت می‌کند. در حوزه تغییر ساختار، گفتمان‌سازی، پایبندی به شعارها و آرمان‌ها و کنترل تورم و مبارزه با فساد، دولت سیزدهم عملکرد مناسبی داشته است.»

وی در پایان گفت: «دشمنان می‌خواهند دولت و مجلس را ناکارآمد جلوه دهند و دولت و مجلس را به جان هم بیاندازند تا کارها به پیش نرود. دشمنان می‌خواهند از این اختلاف ناامیدی مردم را رقم بزنند که در این عرصه هم نمایندگان مجلس و هم دولتمردان باید مراقب باشند که سر لجبازی و ناسازگاری با هم نداشته باشند و تعامل و همگرایی خود را افزایش دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار